sobota, 6 grudnia 2014

Wstęp.


To może na początek krótko o nas. Jesteśmy parą od roku. W ostatnim czasie zaczęliśmy wspólnie myśleć o zamienieniu naszych nawyków żywieniowych z typowo fastfoodowych na zdrowe. Coraz lepiej nam to wychodzi, dołączyliśmy do tego ćwiczenia i zaświtał nam pomysł o założeniu bloga. Mamy szczególną nadzieje, że zmotywuje on nas do wytrwaniu w postanowieniach. Hmmm, może w skrócie: Chrystian to typowy maniak słodyczy walczy ze sobą i muszę stwierdzić, że całkiem dobrze mu to wychodzi. Od najmłodszych lat gra w piłkę nożną, ten sport jest jego pasją i równocześnie moją. Sam przyznał, że zwrócił na mnie uwagę poniekąd dlatego, że się interesuje piłką :D Jeszcze kilka słów o mnie, jestem rok młodsza od Chrystiana i od niedawna przekroczyłam próg pełnoletności. Oprócz piłki nożnej uwielbiam udawać modelkę od siedmiu boleści a mówiąc bardziej zrozumiale to po prostu mam rodzinę fotografów dlatego często staję przed obiektywem.
Bloga oczywiście piszę ja, a mój cudowny partner kontroluje swoim czujnym okiem czy dobrze mi to wychodzi. :D
Chciałabym jeszcze krótko powiedzieć do czego dążymy. Nie należymy do puszystych jednak trochę tłuszczyku po boczkach się nam nazbierało, głównie chcemy wzmocnić nasze mięśnie. Jesteśmy na początku drogi, więc na razie nie wstawiamy zdjęć ‘przed i po’ jednak z pewnością niedługo się pojawią. No i już na zakończenie żeby nie nudzić was już pierwszym postem podam wam tylko nasze wymiary. Te od których zaczynamy i mamy nadzieje, że już do nich nie wrócimy.


Kasia:
Waga: 57kg
Wzrost: 172cm
BMI: 19.27

Udo: 52cm
Łydka: 36cm
Klatka piersiowa: 85cm
Talia: 66cm
Biodra: 82cm

Chrystian:
Waga: 78kg
Wzrost: 184cm
BMI: 23.04

Udo: 55cm
Łydka: 39cm
Klatka piersiowa: 90cm
Brzuch: 81cm
Biodra: 93cm

Uf, to tyle co miałam do napisania wstępnie. Mam nadzieje, że nie ocenicie nas źle. Kompletni amatorzy idą na głęboką wodę więc chętnie będziemy czytać każdą waszą opinię, uwagę, mile widziane jakieś motywujące komentarze, a może też pochwalcie się też waszym BMI? Do następnej! :)

Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz